طراحی سایت با هوش مصنوعی | معرفی ابزارهای مهم

استفاده از فناوری هوش مصنوعی میتواند بهره وری سازمان شما را تا 40 درصد بهبود بخشد. اگرچه ابزارهای زیادی  برای طراحی سایت با هوش مصنوعی وجود دارد، اما تعیین این که کدام یک ارزش زمان، انرژی و بودجه شما را دارد میتواند کمی دشوار باشد، در این مقاله چند مورد از بهترین ابزارهای طراحی وبسایت با هوش مصنوعی که باید برای استفاده از این فناوری نوظهور در نظر بگیرید جمع آوری کرده ایم، با ما همراه باشید.


ارسال انبوه پیامک


چرا از ابزارهای طراحی وب‌سایت باهوش مصنوعی استفاده کنیم؟


یکی از دلایل اصلی محبوبیت ابزارهای طراحی وب‌سایت باهوش مصنوعی این است که فرایند طراحی سایت را ساده می‌کند. اگر در سال 2010 یک طرح گرافیکی بسیار زیبا می‌خواستید باید از یک طراح حرفه‌ای کمک می‌گرفتید، اما خبر خوش این است که در سال 2023 دیگر این‌طور نیست، می‌توانید از ابزارهای هوش مصنوعی کمک بگیرید تا برخی از کارها را برای شما انجام دهد، توجه داشته باشید که تأکید داریم برخی از کارها با این فناوری قابل‌انجام هستند، بنابراین نیاز به استفاده از نیروی انسانی به طور کامل از بین نمی‌رود.


دلیل دیگر استفاده از این ابزارها این ‌است که؛ اگر به‌منظور ایجاد یک طرح گرافیکی برای وب‌سایت خود نیاز به ایده دارید، می‌توانید از آن کمک بگیرید. البته توجه داشته باشید که استفاده از هوش مصنوعی می‌تواند معایبی نیز داشته باشد، اما در زمینه طراحی وب‌سایت قطعاً مزیت‌های آن بیشتر است.


طراحی وبسایت با هوش مصنوعی


یک ابزار طراحی وب‌سایت خوب باهوش مصنوعی چه ویژگی‌هایی دارد؟


اکنون می‌خواهیم بدانیم، دقیقاً چه ویژگی‌هایی یک ابزار طراحی وب‌سایت با هوش مصنوعی را متمایز می‌کند، در اینجا چند نکته را بیان می‌کنیم تا بتوانید میزان اثربخشی این ابزارهای بالقوه را بسنجید:


باید کاربرپسند باشد:


هنگام انتخاب این ابزارها به دنبال آن‌هایی باشید که کاربرپسند هستند، و می‌توانید به‌آسانی استفاده از آن‌ها را یاد بگیرید. توجه داشته باشید که این ابزارها، منابعی برای صرفه‌جویی در زمان و پول ارزشمند شما هستند، اگر استفاده از آن‌ها آسان نباشد می‌تواند دقیقاً نتیجه معکوس داشته باشد.


قیمت آن مناسب یا رایگان باشد:


ابزارهای طراحی وب‌سایت زیادی وجود دارند که بسیاری از آن‌ها رایگان هستند، بنابراین قبل از آنکه مقدار قابل‌توجهی از بودجه خود را صرف یک مورد از آن کنید، مجدداً به بررسی گزینه‌های موجود دیگر بپردازید. می‌توانید یک ابزار رایگان یا با قیمت مناسب‌تر پیدا کنید.


زندگی شما را آسان‌تر کند:


همان‌طور که گفتیم این ابزارها بسیار محبوب هستند، چون قرار است میزان استفاده از کاردستی برای ایجاد یک وب‌سایت مطلوب را کاهش دهد، بنابراین بهترین آن‌ها باید روند طراحی را آسان کند و زندگی شما را راحت‌تر کند، اگر احساس می‌کنید گزینه‌ای که شما انتخاب کرده‌اید این کار را نمی‌کند، بهتر است در انتخاب خود تجدیدنظر کنید.


پیشنهاد مطالعه: طراحی سایت حرفه‌ای چگونه انجام می‌شود؟


5 مورد از بهترین ابزارهای طراحی وب‌سایت با هوش مصنوعی


آماده‌اید تا 5 مورد از بهترین این ابزارها را برای شما معرفی کنیم؟ پس با ما همراه باشید:


1) Uizard


    Uizard یکی از بهترین ابزارهای طراحی وب‌سایت باهوش مصنوعی است. این ابزار مخصوصاً برای مبتدیان بسیار مناسب است و به لطف آن، ایجاد رابط‌های کاربری، برنامه‌ها و وب‌سایت‌ها آسان است. Uizard یک ابزار منحصربه‌فرد است؛ زیرا به میزان عملکرد و نوع طراحی به یک اندازه اهمیت می‌دهد.


برای شروع نیازی نیست شما حتماً یک ایده داشته باشید، می‌توانید به نمونه‌هایی که از قبل در این پلتفرم موجود هستند نگاه کنید، تا احساس خود را نسبت به آنچه دوست دارید محک بزنید.


ابزار Uizard


2)Fontjoy


 Fontjoyابزار بعدی است، اگر مایل هستید درباره انتخاب فونت‌ها حساسیت زیادی به خرج دهید این ابزار آماده است تا به شما کمک کند. Fontjoy ابزاری است که از یادگیری عمیق برای ایجاد فونت‌هایی با ترکیبات بصری جذاب استفاده می‌کند. اصلی‌ترین قابلیت آن این است که به شما ایده مناسبی برای داشتن یک فونت عالی با ظاهری جذاب ارائه می‌دهد.


Fontjoy


3)Hostinger


ابزار Hostinger برای طراحی هر وب‌سایتی مناسب است و دارای ابزارهای SEO است، این ابزار ترجیحات و الزامات شما را برای شخصی‌سازی قالب‌هایی که می‌خواهید تجزیه‌وتحلیل می‌کند، سپس شما با رابط کشیدن و رهاکردن آن می‌توانید طرح‌بندی، رنگ‌ها و فونت‌ها را مطابق با نام تجاری خود سفارشی کنید.



4 ) AppyPie


AppyPie یکی از ابزارهای طراحی وب‌سایت باهوش مصنوعی است که دارای آواتار، انیمیشن، موسیقی، ویدئو و تولیدکننده صدا است. این پلتفرم با ارائه ابزارهای طراحی متنوع ایجاد سایت را برای شما ساده‌تر می‌کند. با AppyPie می‌توانید یک وب‌سایت یا برنامه تلفن همراه بسازید، و بهبود و کارآمدی آن‌ها را به طور قابل‌توجهی افزایش دهید.



5 ) 10Web


10Web یک پلتفرم وردپرسی مبتنی بر هوش مصنوعی است که وب‌سایت شما را پویا می‌کند. ابتدا با AI Website Builder یک وب‌سایت با هوش مصنوعی بسازید، سپس آن را با ویرایشگر  10Web سازگار با المنتور سفارشی کنید. این پلتفرم به شما کمک می‌کند، 10 برابر سریع‌تر از آنچه که معمولاً می‌توانید، محتوای بهینه شده برای سئو ایجاد کنید.



همین امروز اقدام به طراحی سایت خود با ابزارهای هوش مصنوعی کنید.


اکنون که با انواع ابزارهای طراحی وب‌سایت آشنا شدید، آماده شروع طراحی سایت خود هستید، از ایجاد خلاقیت با این فناوری نوظهور نترسید، موفق باشید.


منبع: https://blog.hubspot.com/website/ai-website-design-tools


 


بانک اطلاعات